Rusztikus deszka táblák

Rustic Wall Art

Rustic Wall Art

Miért pont deszkatábla?

2017. november 22. - decodorka

Miért deszka? Miért fényképtartó? Miért rusztikus? Miért választottam ezeket? Olvass tovább és megtudhatod!

Számomra az alkotás kikapcsolódás. Egyszerűen hiányozna ha nem molyolhatnék valamivel.

Az elképzelés pedig arról, hogy fényképtartókat készítsek onnan jött, hogy szerettem volna a hagyományos fotótartóknál egy kicsit eredetibbet, a megszokottól eltérőbbet.

img_20171118_223651_wm.jpg

Milyen ami általánosságban a boltokban kapható? Keret nélküli üveg mögé rejtett, esetleg műanyag borítású vagy papírral bekeretezett, ami elég hamar megsérül, egydarabos vagy kollázs fényképkeretek, ami nekem nem tetszik, de elfogadom, hogy sokan szívesen teszik ki a falra.

kollazs-fenykepkeret-6-kepes-feher-aryca-019w_1.jpg

Persze jönnek a fával bekeretezettek, amelyek valóban szépek, de olyan áron úgy voltam vele inkább készítek valami egyedibbet. Nekem tetszik. Laza mozdulattal felcsipeszelhetem a fotót (vagy fotókat) a fára, nem fog szabályosan állni, de pont ez a lényeg, ez áll jól neki! Másrészt ez a fényképtartó tudod mitől különlegesebb a boltban kaphatóknál? Igen, azért is, mert ebből csak egy készül, teljesen ugyanolyat nem fogsz látni más falán... DE azért IS különleges, mert személyes. A felirattal személyessé tehető. Készülhet a "legjobb Anyának", a "legkedvesebb óvónéninek", a "legszebb nyári emlékek"-nek, bárminek.

Miért valódi fával dolgozom? Teljesen más egy fa szépsége, mint pl egy pozdorjáé, másképp mutat rajta a festék és más hatást lehet vele elérni. Szó se róla csábítóak tudnak lenni az áruházláncok által kínált "vintage" táblák, de azért másak na. Szép, amikor látszik a fa erezettsége és szépen mutat visszakoptatva.

received_1313992665379200.jpeg

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem a deszkáim miatt irtják az erdőt ;) , illetve előző funkciójuk miatt lehet, de mivel én is környezetbarát vagyok, ezért az újrahasznosítást választottam. Nem elégetjük, hanem dekoráció készül belőle. Sok munka előzi meg a festést, de ettől még értékesebb lesz :) Ezekkel a deszkákkal valamelyest közelebb kerülünk a természethez, melegséget, harmóniát hoz otthonunkba. Aki kedveli a rusztikus stílust tudja, hogy a rusztikus otthonok (egyik) alapvető alapanyaga a fa, de nem feltétlenül kell a fához rusztikus otthon.

RusticWallArt

További fotóért látogass el ide:

https://www.facebook.com/rusztikusdeszkatabla/ >>>> Fényképek >>>> Fényképtartó deszkák

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rusticwallart.blog.hu/api/trackback/id/tr1913343249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása