Rusztikus deszka táblák

Rustic Wall Art

Rustic Wall Art

Anya vagyok, mikor alkotok?

2017. október 26. - decodorka

Icipicit írnék magamról is, habár nagy valószínűséggel ismersz. Így azt is tudod, nem egészen én osztom be az időmet, hiszen egy 16 hónapos kislány és egy 3 éves kisfiú anyukája vagyok. Ha anyuka vagy átérzed, ha (még) nem, akkor is sejtheted miről beszélek :) Többen meglepődve kérdezték mégis hogyan oldom meg mellettük az alkotást?! Erről fogok most írni.. :)

img_20171012_144929.jpg

Eddig meglehetősen nehezen, ezért mutattam be ritkán alkotásokat a DecoDorka oldalamon. Meg az ember máshogy áll egy olyan dologhoz, ami hobbi és máshogy tekint arra amivel céljai vannak. Időnként kaptam néhány óra "kimenőt", amit én általában az alkotásra fordítottam. Mióta gyermekeim születtek átalakult bennem és körülöttem a világ, így számomra mostanában ez jelenti a kikapcsolódást. Ez egyfajta elmélyülés, kiteljesedés valamiben. Persze mindenkinek mást jelent.


Idén ősszel Bende fiam ovis lett és Maja alvása is javult, ami azt jelenti, hogy 3,5 év után néha már vannak átaludt éjszakáink Apával. Teendők azért ugyanúgy vannak, tehát időmilliomos nem lettem, de azért látom a fényt az alagút végén. Amiről anno leszoktattak a gyerekek (pl. olvasás, film nézés, ejtőzés a kádban, körömlakkozás :P), nem tértem vissza, hanem kihasználok minden percet a feladataimra. (Milyen jó, hogy a gyerekek is nevelnek, pl kitartásra :) ) Ez nem azt jelenti, hogy tőlük venném el a közös időt, hanem kihasználom az alvásidőt vagy ha Apa vagy Mama idő van, vagyis velük játszanak. Ez éppen elég bűntudatot tud kelteni egy anyában (ismerős?), de próbálom tudatosítani, hogy kell Anya idő is, na! :)

Nem mondom, hogy könnyű, nem az, de ezt én választottam és szeretem csinálni. Az elmúlt hónapok tapasztalásaiból, összegzéseiből születtek meg a deszka tábláim, mely valamennyire családbarátnak is mondható. Az előkészítő munkálatokat, alapozásokat ugyan nem, de a betűfestéseket, finomításokat bent is tudom végezni, ráadásul elbírható, éppen ezért nem bútorfestésre specializálódtam :) Habár hozzáteszem a betűfestés a legnagyobb precizitást és elrontást nem tűrő feladat, de hát Anyának lenni ilyenkor is kihívás!!!! :)

DecoDorka (RusticWallArt)

Ha tetszett a bejegyzésem like-old és oszd meg! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://rusticwallart.blog.hu/api/trackback/id/tr1013087336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása